Znieczulenie komputerowe

Strach przed bólem jest głównym powodem, dla którego obawiamy się wizyty w gabinecie stomatologicznym, lecz spotkanie z dentystą musi kojarzyć się z bólem. The Wand jest absolutnie nowatorskim rozwiązaniem zapewniającym unikalny komfort Pacjentom. Dzięki nowoczesnej technologii, którą wykorzystuje The Wand, możemy podać pacjentowi płyn znieczulający bezpiecznie i całkowicie bezboleśnie.

Znieczulenie komputerowe lublin

Jak działa The Wand??

The Wand posiada specjalnie zaprojektowany aplikator, wyglądem przypominający długopis – ten kształt zapewnia całkowitą swobodę i precyzję ruchu w trakcie pracy oraz eliminuje strach przed strzykawką i igłą.

Urządzenie The Wand jest przyjazne zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Podanie znieczulenia tą metodą stało się dużo łatwiejsze i przede wszystkim mniej stresujące dla Pacjenta.

The Wand dzięki nowej technologii opierającej się na stopniowym dawkowaniu znieczulenia, które jest kontrolowane przez komputer, pozwala na bezbolesną aplikację substancji znieczulającej. Dzięki temu pacjent unika bólu i niepotrzebnej paniki.

Znajdujący się w The Wand mikroprocesor w inteligentny sposób dobiera odpowiednie ciśnienie oraz ilość podawanego znieczulenia. Cały proces jest w pełni kontrolowany.

The Wand-bezbolesne znieczulenie

W tradycyjnych znieczuleniach ból spowodowany jest nie tylko wkłuciem igły, lecz również podawaniem substancji znieczulającej, która rozpiera tkanki. Przy użyciu zwykłej strzykawki dentysta nie ma pełnej kontroli nad ilością i tempem aplikowanego znieczulenia.

W The Wand całość procesu nadzoruje komputer, który zapewnia odpowiednią szybkość podawania, a to z kolei zapobiega powstawaniu bólu. Połączenie nowoczesnej technologii, wcześniejszego znieczulenia miejsca wkłucia na śluzówce żelem znieczulającym oraz umiejętności lekarskich sprawia, że Pacjent nie odczuwa dyskomfortu.

The Wand to nie tylko wyeliminowanie bólu i strachu przed znieczuleniem. Pacjent zachowuje pełną swobodę i mimikę twarzy w czasie działania substancji znieczulającej. Warto także zaznaczyć, że po zaaplikowaniu znieczulenia może swobodnie mówić i funkcjonować.

Czym różni się znieczulenie THE WAND od zwykłego znieczulenia??

• Podanie znieczulenia przy pomocy komputera całkowicie eliminuje ból towarzyszący iniekcji i podawaniu płynu znieczulającego.
  • W The Wand™ znieczulenie podawane jest pod niskim ciśnieniem. Płyn, którego intensywność dozowania sterowana jest przez komputer nie powoduje rozpierania tkanki, a tym samym towarzyszącego mu bólu.
  • Komputerowe znieczulenie nie niszczy tkanek miękkich.
  • Igła wbijana jest w tkankę ruchem rotacyjnym, bez użycia nacisku, w sposób kontrolujący opór tkanek
  • Pacjenci nie odczuwają odrętwienia wargi, mogą normalnie rozmawiać z lekarzem. Znieczulenie nie powoduje także odrętwienia języka, policzków i opadania warg.
  • Jedna komfortowa aplikacja znieczula wiele zębów. Tego typu znieczulenia podawane metodami tradycyjnymi są bardzo nieprzyjemne dla pacjenta.
  • Brak widoku strzykawki zmniejsza poziom stresu, zwłaszcza u dziecka.